Obecny wygląd czterech wcześniej wzniesionych kaplic zawdzięczamy budowniczemu Rolle z Bożkowa. Budowniczy ten w 1833 r. połączył trzy stojące obok siebie kaplice wspólnym dachem, tworzącym wysunięty taras z niewielkim balkonikiem. Taras tworzący podcień oparty jest na kolumnach połączonych u góry łukiem. Na skraju tarasu postawiona jest metalowa ozdobna barierka z motywem ostrołuku. Tył tarasu zamknięty jest murem, który na wysokości balkoniku zwieńczony jest wieżyczką nakrytą czterospadowym daszkiem.
Po przebudowie kaplice: Jezus i Barabasz przed Piłatem (st.nr 27), Biczowanie Jezusa (st. nr 28), Cierniem koronowanie Jezusa (st. nr 29) i Ecce Homo – Oto człowiek (st.nr 30) otrzymały jednolitą architektoniczną formą. Wewnątrz trzech kaplic zabezpieczonych metalowymi kratami umieszczone są kompozycje rzeźbiarskie z życia Pana Jezusa. Figury nieznanego autora wykonane są z drewna i polichromowane.
Stacja nr 27 składa się z trzech postaci, w centrum na tronie siedzi Piłat, z prawej strony stoi Jezus, a z lewej Barabasz. Stację nr 28 tworzą cztery figury: Jezus przywiązany do kolumny biczowany jest przez dwóch oprawców, a obok stoi żołnierz. Stacja nr 29 – Cierniem koronowane Jezusa składa się z trzech figur. Ostatnia kaplica Ecce Homo (stacja nr 30) to balkonik, na którym stoją dwie postacie: Jezus i Piłat. Figury te wykonane są w kamieniu i pochodzą sprzed 1833 r.