Najczęściej zadawane pytania

Wykupiłem subskrypcję, dlaczego nie dostałem żadnego kodu do jego aktywacji?

Aplikacja "Polska Niezwykła powered by T-Mobile" jest pobierana i opłaca tylko poprzez SMS. Dlatego nie potrzebujesz kodu aktywacyjnego.

Czy wysyłane jest przypomnienie o kończącym się okresie testowym?

Tak; przypomnienie o jego zakończeniu wysyłane jest na 1 dzień przed przed dniem wygaśnięcia. Wiadomości wysyłane są za pośrednictwem SMS-a.

Czy czas trwania subskrypcji zaczyna się od momentu jego zakupu?

TAK, Jest on aktywowany automatycznie w momencie przydzielenia do konta. Opłata za usługę Subskrypcji nie jest pobierana przy pierwszej aktywacji Subskrypcji na okres promocyjny pierwszych 7 dni

Czy aplikacja "Polska Niezwykła powered by T-Mobile" jest przypisana tylko do T-Mobile?

Tak; Aktywacja, dezaktywacja i przedłużenie Subskrypcji oraz korzystanie z aplikacji „Polska Niezwykła powered by T-Mobile” może być wykonane wyłącznie przy wykorzystaniu telefonu z aktywną kartą SIM w sieci T-Mobile.

Jak pobrać/zainstalować "Polskę Niezwykła powered by T-Mobile" w telefonie?

Wyślij darmowego SMSa na numer 8089 o treści "PN". W odpowiedzi otrzymasz SMSa zwrotnego z linkiem do aplikacji.

Dlaczego podczas próby pobrania aplikacji otrzymuję komunikat "usługa tymczasowo niedostępna" po połączeniu się ze stroną polskaniezwykla.pl/tmobile?

Komunikat taki pojawia się, gdy na serwerze pobierania aplikacji wykonywane są prace konserwacyjne. W tym czasie pobranie aplikacji może być utrudnione. Utrudnienia mogą trwać do ok. 30 minut.

Podczas instalacji aplikacji otrzymałem komunikat "mało miejsca" lub "niewystarczająca ilość pamięci". Co on oznacza?

Przyczyną jest mała ilość pamięci operacyjnej. Należy sprawdzić, czy w tle nie są uruchomione inne aplikacje, a także usunąć z telefonu niepotrzebne pliki. Po zabezpieczeniu najważniejszych danych np. na zewnętrznej karcie pamięci, można także wykonać twardy reset telefonu (przywrócenie ustawień fabrycznych).

Jak dezaktywować subskrypcję "Polska Niezwykla powered by T-Mobile"?

Wyślij SMS o treśći "PN ANULUJ" na numer 8717. Twoja subskrypcja zostanie automatycznie anulowana.

Czy istnieje możliwość przetestowania aplikacji "Polska Niezwykła powered by T-Mobile"?

Aby przetestować system „Polska Niezwykła powered by T-Mobile” należy pobrać i zainstalować aplikację „Polska Niezwykła powered by T-Mobile” na kompatybilnym telefonie. Użytkownik o określonym numerze telefonu może skorzystać z subskrypcji testowej na okres 7 dni tylko raz.

Czy z aplikacji mogę korzystać na różnych kartach SIM tego samego operatora telefonii komórkowej?

Wymiana w telefonie karty SIM na inną kartę tego samego operatora komórkowego nie wymaga żadnych zmian konfiguracyjnych.

Czy z subskrypcji mogę korzystać na kartach SIM różnych operatorów telefonii komórkowej?

Jeżeli chcesz korzystać z aplikacji „Polska Niezwykła powered by T-Mobile”, zmiana karty SIM na kartę innego operatora uniemożliwi Tobie korzystanie z zakupionych usług.

Aplikacja uruchamia się i działa bardzo wolno – dlaczego?

Przyczyną wolnego uruchamiania się aplikacji może być:

  • działanie po EDGE/wyłączone 3G lub 3G+,
  • mała ilość miejsca w telefonie (należy usunąć niepotrzebne aplikacje z telefonu, przeinstalować inne aplikacje, zdjęcia, pliki mp3 na kartę pamięci),
  • mała ilość pamięci operacyjnej (należy wyłączyć inne programy, działające w tle),

Czy mogę korzystać z aplikacji bez połączenia z Internetem?

„Polska Niezwykła powered by T-Mobile” to system informacji turystycznej online, dlatego do jego działania potrzebne jest połączenie internetowe. Ilość i jakość informacji (ilość atrakcji i artykułów, zdjęcia i inne dane) są tak duże, że trudno byłoby je utrzymać w systemie offline na telefonie. Z resztą, dzięki temu rozwiązaniu zawsze masz dostęp do aktualnych treści turystycznych jak i wydarzeń kulturalnych.

Jak wyszukać adres, zabytek, użyteczne miejsce lub wydarzenie kulturalne?

Na ekranie startowym widnieje pole tekstowe, w które wpisz całość lub część adresu szukanego miejsca.

Jak stworzyć katalog ulubionych zabytków, punktów albo wydarzeń?

Ikona małej pinezki w górze ekranu jest przeznaczone do tworzenia i modyfikowania listy adresów, punktów wybranych z całej listy atrakcji. W momencie zatwierdzenia poprzez przycisk pinezki wybranego artykułu lub imprezy jest on automatycznie zapisywany jest w Schowku. W głównym menu znajduje się zakładka Schowek w której znajdują się wybrane przez Ciebie dane.

Mam model telefonu, którego nie ma na liście kompatybilnych urządzeń. Czy będę mógł w nim uruchomić aplikację?

Odpowiedź na pytanie zależy od przyczyny braku Twojego telefonu na liście kompatybilnych urządzeń:

  • jeżeli Twój telefon nie spełnił minimalnych wymagań technicznych (może to dotyczyć szczególnie starszych modeli telefonów), dedykowana wersja „Polska Niezwykła powered by T-Mobile” nie będzie dostępna; oczywiście możesz spróbować zainstalować na swoim telefonie wersję z innego modelu o podobnych parametrach technicznych i sprawdzić go korzystając z darmowego 7 dniowej subskrypcji testowej, pamiętaj jednak, że w tym przypadku nie gwarantujemy prawidłowego działania aplikacji oraz nie będziemy mogli uwzględnić reklamacji jeśli dokonasz zakupu usługi,
  • jeżeli Twój telefon jest nowym modelem, który niedawno ukazał się na rynku i cały czas trwają testy sprawdzające poprawność jego działania z aplikacją „Polska Niezwykła powered by T-Mobile”, prosimy o chwilę cierpliwości; jeżeli model pomyślnie przejdzie testy, natychmiast pojawi się na liście kompatybilnych i będzie można pobrać aplikację z gwarancją poprawności działania w Twoim telefonie.