Kolejowa wieża ciśnień stanęła około 60 m na zachód od budynku dworca. Jej zadaniem było zaopatrywanie parowozów i lokomotywownię w wodę. Woda do wieży dostarczana była z rzeki Osobłogi. Z uwagi na różnicę poziomów od rzeki do wieży wynoszącą około 25 m zbudowane zostały dodatkowo dwie przepompownie z systemem pomp. Wieża wyłączona została z eksploatacji w połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku - po oddaniu do użytku nowego wodociągu. Obok wieży istniała studnia głębinowa zaopatrująca w wodę pomieszczenia i mieszkania na dworcu.
Wybudowana została w 1905 roku. Wzniesiona jest na planie koła, a jej wysokość wynosi 14 m. Trzon wieży jest murowany z cegły, a głowica z żelbetonu. Na zewnętrznej ścianie głowicy umieszczona była listwa wodowskazu. W głowicy na wysokości 10 m umieszczony był zbiornik na wodę o pojemności 200 m3.